Klantenservice

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je gekozen producten in je winkelmandje. Je hebt geen account nodig om te kunnen bestellen. Heb je een kortingscode of cadeaubon? Vergeet deze dan niet in te vullen.

Lukt het niet, heb je een vraag of opmerking over je bestelling of wil je liever persoonlijk contact? Neem dan even contact met mij op.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet afgedrukt is. Jouw bestelling is maatwerk en kan daarom vanaf dat moment niet meer geannuleerd worden. Heb je spijt van je bestelling en is deze nog niet in behandeling genomen? Neem dan contact met mij op. Dit gaat het snelst via WhatsApp of het contactformulier.

Hoe kan ik betalen?

Je betaling verloopt via iDeal en werkt met alle Nederlandse banken.

Zijn betalingen via de website veilig?

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Ik maak gebruik van iDeal en Mollie. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Kan ik ook betalen met een cadeaukaart?

Alleen kortingsbonnen en cadeaukaarten van Nik Mierop Fine Art worden geaccepteerd. Vul je code in tijdens het afrekenen.

Is bezorgen écht gratis?

Ja, alle bestellingen worden gratis bezorgd via PostNL. Ook als je het pakket op wilt halen bij een PostNL afhaalpunt.

Ik woon niet in Nederland. Wat nu?

Bezorgingen vinden plaats via PostNL. In de toekomst worden andere bezorgmogelijkheden toegevoegd. Neem tot die tijd even contact met mij op.

Kan ik mijn pakket ook afhalen bij een PostNL afhaalpunt?

Jazeker. Geef  tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je bestelling is te volgen via de PostNL Track&Trace code. De code ontvang je zodra het pakket verzonden is. Zo weet je precies wanneer jij je bestelling kunt verwachten.

Ik ben vergeten de kortingsbon te gebruiken. Wat nu?

Helaas is het niet mogelijk om na het betalen een kortingscode of cadeaubon te verrekenen.

Tot wanneer is mijn cadeaubon of kortingscode geldig?

Kortingsvouchers hebben altijd een beperkte geldigheidsduur. Cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig. Je vindt de vervaldatum op vouchercode of op de cadeaubon.

Mijn code werkt niet. Wat nu?

Controleer op de voucher of:

  • je het minimale bestelbedrag bereikt hebt;
  • je vouchercode nog niet vervallen is.

Zou je cadeaubon moeten werken, maar krijg je toch een foutmelding? Neem dan contact op.

Welke formaten zijn beschikbaar?

De formaten van het papier zijn A4, A3 en A3+. De print zelf heeft een witrand:

  • A4: ±1cm aan iedere zijde
  • A3 en A3+: ±2cm aan iedere zijde

Let hierbij goed op wanneer je een fotolijst gebruikt (met of zonder passe-partout).

Zijn er ook bijpassende fotolijsten beschikbaar?

Ja, bestel eenvoudig een bijpassende fotolijst met het juiste formaat voor je print. Er zijn lijsten met en zonder passe-partout beschikbaar. Bestel je de fotolijst direct mee? Dan krijg je de foto ook ingelijst bezorgd, tenzij je aangeeft dat je daar geen gebruik van wilt maken.

Wat zijn de verschillen tussen de editions?

Bepaalde foto’s zijn alleen als Limited Edition of Signature Edition te bestellen.

De Limited Editions zijn beperkt in oplage, uniek genummerd en voorzien van certificaat.

De Signature Editions zijn écht uniek. Van deze foto is maar één afdruk beschikbaar. Uiteraard wordt de foto gedrukt op speciaal papier, voorzien van een getekend certificaat, een frame en passe-partout naar keuze.